SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reality-show z Natalią Siwiec hitem Viva Polska

Premierowe odcinki reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” ogląda w Vivie średnio 93 tys. widzów. Produkcja notuje kilka razy wyższy udział od średniego dobowego wyniku stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanałów młodzieżowych.

fot. Viva Polskafot. Viva Polska

Reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” na antenie kanału Viva Polska oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 9 lutego 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków programu wyniosła 93 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Największym zainteresowaniem cieszył się drugi odcinek formatu, pokazany 16 lutego br. Oglądało go 135 tys. osób.

Oglądalność „Enjoy The View <3 Natalia” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

09-02-2014

64 412

0,48%

0,57%

16-02-2014

134 646

1,03%

1,85%

23-02-2014

78 231

0,61%

1,02%

Średnio:

92 917

0,71%

1,16%


W paśmie nadawania premierowych odcinków formatu Viva Polska jest zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji telewizyjnych dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,36 proc. plasuje się 4fun.tv. Kolejne lokaty zajmują: naziemna Eska TV (0,29 proc.) i MTV Polska (0,28 proc.).

Z kolei w grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat, 4fun.tv notuje 0,72 proc. udziału, MTV Polska - 0,53 proc., a Eska TV - 0,33 proc.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

VIVA Polska - Enjoy The View <3 Natalia

92 917

0,71%

1,16%

4fun.tv

47 311

0,36%

0,72%

Eska TV

38 269

0,29%

0,33%

MTV Polska

37 458

0,28%

0,53%


Dane telemetryczne pokazują, iż program notuje kilkakrotnie wyższe wyniki od średnich dobowych udziałów stacji Viva Polska, które w okresie od 9 do 23 lutego br. kształtowały się odpowiednio na poziomie 0,15 proc. oraz 0,27 proc.

W reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” widzowie mogą śledzić życie Natalii Siwiec, poznają także jej męża, rodziców, siostrę oraz najbliższych przyjaciół. Za produkcję wykonawczą programu odpowiada firma Future Gate (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Reality-show z Natalią Siwiec hitem Viva Polska

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
"Endżoj de wju, mniejsze od trzech, Natalia"
odpowiedź
User
kamil
Kolejny gniot VIVY.
odpowiedź
User
Nie wierzę
Nie wierzę, po prostu nie wierze... Jakich w takim razie ten kanał ma zidiociałych widzów??? Poziom odbiorców VIVY sięga więc dna.. Z drugiej strony dla reklamodawcy to w takim razie dobra grupa, bo kupią każdy chłam
odpowiedź