Rafał Lampasiak: z 180heartbeats+Jung von Matt do Havas Worldwide Warsaw
Do zespołu strategii Havas Worldwide Warsaw dołączył Rafał Lampasiak. Jako senior strategic planner Lampasiak pracuje w dziale zarządzanym przez Annę Roman.
Lampasiak ma wieloletnie doświadczenie, które zdobywał w agencjach TBWA i ostatnio w 180heartbeats + Jung von Matt. W tym czasie opracowywał strategie dla międzynarodowych marek, takich jak: Mars (Pedigree, Chappi, Twix), AXA, Kompania Piwowarska (m.in. kampania wprowadzająca na rynek Tyskie Klasyczne), Onet, Adidas, Nissan, Urząd Miasta Krakowa, Opel, Nivea, Avon i Millenium Bank.
Jest współtwórcą kampanii nagrodzonych statuetkami Effie, KTR, Media Trendy i Grand Prix Kreatura.
Dołącz do dyskusji: Rafał Lampasiak: z 180heartbeats+Jung von Matt do Havas Worldwide Warsaw