Rafał Kowalczyk dołącza do zespołu MPG Media Planning
Z dniem 3 listopada br. do zespołu MPG Media Planning dołącza Rafał Kowalczyk, który wzmocni dział telewizyjny agencji. Rafał Kowalczyk zatrudniony będzie na stanowisku Senior Media Planner/Buyer.
Rafał Kowalczyk poprzednio zatrudniony był na stanowisku Senior TV Buyer w domu mediowym Universal McCann pracując na budżetach telewizyjnych takich firm jak Carlsberg-Okocim, GlaxoSmithKline i Edipresse.
"Cieszę się, że Rafał dołączył do naszego zespołu nie tylko dlatego, że jest bardzo dobrym fachowcem, którego kompetencje z pewnością wzmocnią skuteczność inwestycji realizowanych przez MPG Media Planning, ale również dlatego, że wniesie wiele do naszej firmy jako człowiek zorientowany na zdobywanie nowych doświadczeń i wykorzystywaniu pozyskanej wiedzy w pracy na rzecz Klientów. Zmiany jakie zachodzą dzisiaj w MPG Media Planning to nie tylko otwarcie na wartościowych profesjonalistów, którzy poszukują w domu mediowym swojej ścieżki rozwoju, ale również dalsze doskonalenie nowego wymiaru kompetencji strategicznych, jakie będą wkrótce oferowane klientom na polskim rynku"- powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG Poland.
Dołącz do dyskusji: Rafał Kowalczyk dołącza do zespołu MPG Media Planning