„Radosna Minka” - Chwiliżanki znów promują Inkę
Trwa kolejna edycja kampanii Chwiliżanki promującej kawę Inka. Akcję pod hasłem „Radosna Minka” prowadzą firmy Hand Made Flow i Marketing Plus.
W ramach kampanii „Radosna Minka” na stronie Chwilizanki.pl trwa nowy konkurs. Wspierają do reklamy w portalach Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl i witrynach kobiecych oraz działania w serwisach społecznościowych. Pierwsza odsłona akcji była prowadzona jesienią ub.r. (więcej na ten temat).
Obecną kampanię – rozpoczętą pod koniec marca, a zaplanowaną do końca kwietnia – przygotowała i realizuje agencja interaktywna Hand Made Flow, która opowiadała również za pierwszą edycję akcji. Natomiast zakupem mediów zajęła się agencja Marketing Plus.
Dołącz do dyskusji: „Radosna Minka” - Chwiliżanki znów promują Inkę