Radio ulubionym medium
72 procent dorosłych Amerykanów przeznacza na słuchanie radia mniej więcej tyle samo czasu co pięć lat temu.
Podróżując samochodem, 73 procent mieszkańców USA włącza radio - informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy OmniTel przeprowadzone na zlecenie American Media Services.
61 procent respondentów stwierdziło, że słucha radia przynajmniej raz dziennie. W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku wskaźnik ten spadł o 3 procent, a wobec września o 2 procent. 1/3 badanych przyznała też, że słucha radia internetowego, a 12 procent radia HD.
Z kolei słuchając tradycyjnego radia, 53 procent respondentów w trakcie przerw reklamowych nie zmienia stacji. Robi to 35 procent badanych, a 8 procent całkowicie wyłącza radioodbiornik.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Radio ulubionym medium