Radio Plus w górę
Dorośli dłużej i częściej z Radiem Plus w Warszawie
Radio Plus zdecydowanie zwiększa udział w rynku wśród dorosłych mieszkańców w Warszawie. W najnowszej fali badań (SMG/KRC, wrzesień: listopad 2004) stacja, z wynikiem 3,7 %, wychodzi na trzecią pozycję wśród lokalnych stacji radiowych.
Bardzo dobry wynik Radio Plus notuje również w swojej grupie docelowej (kobiety 30: 49) gdzie notuje 5,3 % udziału w rynku.
Radio Plus jest również absolutnym liderem na rynku pod względem długości słuchania stacji radiowej wśród osób dorosłych. W grupie wszystkich mieszkańców stolicy w wieku 30-49 lat stacja notuje średni czas słuchania na poziomie 281 min, natomiast w targacie docelowym (kobiety 30:49) 441 min.
all: 30-49
Udział w rynku (%) |
wrzesień: listopad 2004 |
sierpień: październik 2004 |
Radio Eska 105,6 FM |
11,1% |
8,77% |
Radio Złote Przeboje Pogoda |
9,8% |
9,98% |
Radio Plus Warszawa |
3,7% |
2,55% |
Radio Wawa |
3,6% |
5,48% |
Radio 94 |
3,0% |
3,69% |
Radio PiN 102 FM |
2,6% |
2,86% |
Radio Kolor 103 FM |
2,5% |
2,07% |
Radiostacja |
1,5% |
3,15% |
Radio TOK FM |
0,8% |
0,69% |
Radio 104,4 Gold FM |
0,5% |
0,36% |
Radio Święty Józef 96,5 FM |
0,5% |
0,41% |
Polskie Radio dla Ciebie -RDC |
0,4% |
0,56% |
Radio Jazz |
0,2% |
0,42% |
Warszawa, kobiety 30:49
Udział w rynku (%) |
wrzesień: listopad 2004 |
sierpień: październik 2004 |
Radio Eska 105,6 FM |
13,3% |
10,36% |
Radio Złote Przeboje Pogoda |
11,2% |
10,03% |
Radio Wawa |
5,5% |
8,39% |
Radio Plus Warszawa |
5,3% |
3,83% |
Radio PiN 102 FM |
2,2% |
2,62% |
Radio 94 |
1,6% |
2,65% |
Radio Kolor 103 FM |
1,4% |
1,56% |
* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: wrzesień 2004 : listopad 2004, sierpień: październik 2004, Grupa celowa: mieszkańcy Warszawy, 30: 49 lat, dni słuchania: dni powszednie
Dołącz do dyskusji: Radio Plus w górę