Quest zintegruje usługi analityczne Starcom MediaVest w Europie Środkowej i Wschodniej
Agencja analityczno-badawcza Quest, należąca do grupy Starcom MediaVest w Polsce, będzie integrowała ofertę usług analitycznych skierowaną do międzynarodowych klientów SMV w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

W zależności od uwarunkowań poszczególnych rynków, zadaniem Quest będzie wspieranie lokalnych biur w rozwijaniu zaawansowanej analityki lub też bezpośrednie prezentowanie i realizowanie projektów klientów Starcom MediaVest w regionie przez specjalistów agencji. Głównym elementem tej oferty jest modelowanie POEM (paid, owned, earned media) oraz modelowanie ekonometryczne.
Quest liczy na to, że dzięki roli integratora usług analitycznych w Europie Środkowej i Wschodniej istotnie poprawi wynik z ubiegłego roku, w którym 25 proc. przychodów agencji pochodziło z projektów międzynarodowych.
Dołącz do dyskusji: Quest zintegruje usługi analityczne Starcom MediaVest w Europie Środkowej i Wschodniej