„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 357 180 egz. i w porównaniu do sierpnia 2013 roku zmalała o 0,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,71 proc. do 216 918 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 260 egz., po spadku o 36,18 proc. - największym w zestawieniu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 122 179 egz., po spadku w skali roku o 24,82 proc.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 446 447 | 357 180 | 357 180 | 484 667 | 359 369 | 359 369 |
Tina | 310 445 | 216 918 | 216 918 | 392 278 | 280 656 | 280 656 |
Pani Domu | 240 400 | 169 351 | 169 260 | 332 500 | 265 301 | 265 210 |
Naj | 179 936 | 122 179 | 122 179 | 249 937 | 162 505 | 162 505 |
W porównaniu do lipca 2014 roku prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i w tym ujęciu straciła „Pani Domu” - było to 13,98 proc. Jedyny wzrost - wynoszący 8,50 proc. - odnotowała „Przyjaciółka”.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 446 447 | 357 180 | 357 180 | 428 280 | 329 213 | 329 213 |
Tina | 310 445 | 216 918 | 216 918 | 315 717 | 219 694 | 219 694 |
Pani Domu | 240 400 | 169 351 | 169 260 | 270 800 | 196 859 | 196 768 |
Naj | 179 936 | 122 179 | 122 179 | 184 878 | 127 658 | 127 658 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie