„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół
W maju br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w maju 2016 roku wyniosła 200 616 egz. i w porównaniu do maja 2015 roku zmalała o 16,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,43 proc. do 154 008 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 82 195 egz., po spadku o 25,04 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 75 372 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 32,95 proc.
Wirtualnemedia.pl | maj | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 270 383 | 200 616 | 200 616 | 341 898 | 238 954 | 238 954 | -16,04% |
Tina | 283 208 | 154 008 | 154 008 | 304 926 | 179 979 | 179 979 | -14,43% |
Naj | 166 266 | 82 195 | 82 195 | 199 294 | 109 650 | 109 650 | -25,04% |
Pani Domu | 123 880 | 75 463 | 75 372 | 181 046 | 112 508 | 112 417 | -32,95% |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj” - było to 11,53 proc.
2016 | Dynamika | ||||||
ZKDP | maj | kwiecień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 270 383 | 200 616 | 200 616 | 276 575 | 201 629 | 201 629 | -0,50% |
Tina | 283 208 | 154 008 | 154 008 | 292 468 | 172 211 | 172 211 | -10,57% |
Naj | 166 266 | 82 195 | 82 195 | 172 462 | 92 907 | 92 907 | -11,53% |
Pani Domu | 123 880 | 75 463 | 75 372 | 131 953 | 84 777 | 84 686 | -11,00% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” najbardziej w dół