„Przepis na niezapomniane Święta” w kampanii Delecty (wideo)
W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania promująca produkty marki Delecta (Bakalland). Akcję przygotowały firmy Mullenlowe Warsaw i Starcom.
Świąteczna kampania marki Delecta, promująca "Pierniczki korzenny smak" oraz posypki do dekoracji wypieków z linii "Decorada", ma w ciepły i autentyczny sposób podkreślać moc rodzinnego przygotowywania świąt.
Akcja, która potrwa do 25 grudnia br., ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jest prowadzona w telewizji (billboardy sponsorskie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych) oraz w punktach sprzedaży (aktywności promocyjne i dodatkowe ekspozycje produktów).
Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Przepis na niezapomniane Święta” w kampanii Delecty (wideo)