'Przekrój' nowy, a jednak taki sam
Dziś na rynku pojawiło się pierwsze, po zmianie właściciela, niecozmienionie wydanie tygodnika "Przekrój". Do zespołu dołączyliDaniel Horowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski.
Poza zmianą dnia wydania "Przekroju", o której już pisaliśmy,zmiany wewnątrz samego pisma są niewielkie. Jak przekonujeprzedstawiciel wydawcy (producenta filmowego GrzegorzaHajdarowicza), zmiany mają być wprowadzane sukcesywnie w ciągunajbliższych miesięcy.
Aktualnie współpracę z tygodnikiem rozpoczęli DanielHorowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski. Nawtorkowej okładce "Przekroju" znalazła się praca Daniela Horowitza,rysownika współpracującego z największymi amerykańskimipismami.
Nowe działy mają pojawić się w tygodniku w najbliższym czasie.Nie zmienił się także nakład wczorajszego wydania. - Jesteśmyrealistami, wiemy, że te niewielkie zmiany nie sprawią, ze naglesprzedaż podskoczy nam do 100 tys. egzemplarzy - wyjaśnia portalowiWirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca grupyGremi.
Docelowo z tygodnika mają zniknąć bieżące informacje. "Przekrój"ma stać się tygodnikiem o tematycespołeczno-kulturalno-cywilizacyjnej.
Sprzedaż ogółem tygodnika "Przekrój" w pierwszympółroczu 2009 roku wyniósł 45 467 egzemplarzy (daneZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Przekrój' nowy, a jednak taki sam