SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promujący piwo Tyskie serial “Piąty Stadion” gromadzi 2 mln widzów

Średnio 2 mln widzów ogląda trzy emisje każdego odcinka serialu komediowego “Piąty Stadion” na trzech antenach Telewizji Polskiej. W produkcji promowane jest piwo Tyskie.

Serial nadawany jest premierowo w dni powszednie w TVP1, TVP2 i TVP Info. Premiera każdego trwającego trzy minuty odcinka ma miejsce zazwyczaj ok. 22.00 w Jedynce, Dwójka powtarza go ok. 22.50, a kilka minut po 23.00 obejrzeć go można jeszcze w kanale informacyjnym Telewizji Polskiej.

W TVP1 dotąd pokazane odcinki (było ich siedem) zgromadziły średnio 868 tys. widzów przy udziale wynoszącym 6,64 proc., w TVP2 - miały 872 tys. widzów i udział na poziomie 8,82 proc. Zdecydowanie mniejsza była oglądalność w TVP Info (311 tys. widzów, 3,71 proc. udziału) - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Piąty StadionWszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP1867 5706,64%5,36%
TVP2871 6078,82%6,54%
TVP INFO 310 5553,71%2,11%


Najchętniej oglądany odcinek “Piątego Stadionu” w TVP1 przyciągnął przed ekrany 1,59 mln osób
, zaś w TVP2 rekordowy epizod miał 1,06 mln widzów.

Top w TVP1StartWszyscy 4+16-49
Date AMRSHR %SHR %
12-04-201222:071 590 24312,11%7,47%
09-04-201220:181 533 7779,28%7,66%
11-04-201222:02886 2647,13%6,21%
13-04-201221:58831 8826,34%6,93%
16-04-201221:50665 2844,75%2,96%
 
Top w TVP2StartWszyscy 4+16-49
DateAMRSHR %SHR %
17-04-201222:511 064 27211,59%8,19%
16-04-201222:481 049 96810,50%5,45%
11-04-201221:42966 5176,99%7,40%
10-04-201222:52892 3949,30%6,21%
13-04-201222:48842 6378,33%5,13%


„Piąty Stadion” opowiada o grupie przyjaciół pasjonujących się piłką nożną, którzy spędzają dużo czasu w warszawskim pubie
. Główne role grają Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik, Weronika Książkiewicz i Monika Krzywkowska, natomiast gościnnie występują m.in. Piotr Fronczewski, Andrzej Kopiczyński i Radosław Majdan. Produkcja przygotowana została przez Prime Film Production.

Serial powstał w celu promocji piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Tytuł produkcji, a także niektóre wątki i epizody, nawiązują do rozpoczętej w marcu kampanii „Piąty stadion” (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Promujący piwo Tyskie serial “Piąty Stadion” gromadzi 2 mln widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
emerytow i rencistow
za dnia tez jest,koszmarek
odpowiedź
User
daro
tylko czemu to nie jest śmieszne? E?
odpowiedź
User
cody7
straszna chała!
odpowiedź