Promujący piwo Tyskie serial “Piąty Stadion” gromadzi 2 mln widzów
Średnio 2 mln widzów ogląda trzy emisje każdego odcinka serialu komediowego “Piąty Stadion” na trzech antenach Telewizji Polskiej. W produkcji promowane jest piwo Tyskie.
Serial nadawany jest premierowo w dni powszednie w TVP1, TVP2 i TVP Info. Premiera każdego trwającego trzy minuty odcinka ma miejsce zazwyczaj ok. 22.00 w Jedynce, Dwójka powtarza go ok. 22.50, a kilka minut po 23.00 obejrzeć go można jeszcze w kanale informacyjnym Telewizji Polskiej.
W TVP1 dotąd pokazane odcinki (było ich siedem) zgromadziły średnio 868 tys. widzów przy udziale wynoszącym 6,64 proc., w TVP2 - miały 872 tys. widzów i udział na poziomie 8,82 proc. Zdecydowanie mniejsza była oglądalność w TVP Info (311 tys. widzów, 3,71 proc. udziału) - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Piąty Stadion | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 867 570 | 6,64% | 5,36% |
TVP2 | 871 607 | 8,82% | 6,54% |
TVP INFO | 310 555 | 3,71% | 2,11% |
Najchętniej oglądany odcinek “Piątego Stadionu” w TVP1 przyciągnął przed ekrany 1,59 mln osób, zaś w TVP2 rekordowy epizod miał 1,06 mln widzów.
Top w TVP1 | Start | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Date | AMR | SHR % | SHR % | |
12-04-2012 | 22:07 | 1 590 243 | 12,11% | 7,47% |
09-04-2012 | 20:18 | 1 533 777 | 9,28% | 7,66% |
11-04-2012 | 22:02 | 886 264 | 7,13% | 6,21% |
13-04-2012 | 21:58 | 831 882 | 6,34% | 6,93% |
16-04-2012 | 21:50 | 665 284 | 4,75% | 2,96% |
Top w TVP2 | Start | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Date | AMR | SHR % | SHR % | |
17-04-2012 | 22:51 | 1 064 272 | 11,59% | 8,19% |
16-04-2012 | 22:48 | 1 049 968 | 10,50% | 5,45% |
11-04-2012 | 21:42 | 966 517 | 6,99% | 7,40% |
10-04-2012 | 22:52 | 892 394 | 9,30% | 6,21% |
13-04-2012 | 22:48 | 842 637 | 8,33% | 5,13% |
„Piąty Stadion” opowiada o grupie przyjaciół pasjonujących się piłką nożną, którzy spędzają dużo czasu w warszawskim pubie. Główne role grają Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Arkadiusz Jakubik, Weronika Książkiewicz i Monika Krzywkowska, natomiast gościnnie występują m.in. Piotr Fronczewski, Andrzej Kopiczyński i Radosław Majdan. Produkcja przygotowana została przez Prime Film Production.
Serial powstał w celu promocji piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Tytuł produkcji, a także niektóre wątki i epizody, nawiązują do rozpoczętej w marcu kampanii „Piąty stadion” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Promujący piwo Tyskie serial “Piąty Stadion” gromadzi 2 mln widzów
za dnia tez jest,koszmarek