"Prima premiuje przyjaźń"
Akcja samplingowa kawy rozpuszczalnej Primy Niebieskiej
Od 20 stycznia do 28 lutego 2005 roku w 6 największych miastach Polski (tj: Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Trójmiasto i Katowice) trwać będzie akcja samplingowa kawy rozpuszczalnej Primy Niebieskiej. Podwójne sample z Primą Niebieską ("jedna próbka kawy dla Ciebie, a druga dla Twojego przyjaciela") wklejone w mini książeczkę z opisem konkursu rozdawane będą przez hostessy i promotorów w charakterystycznych granatowych strojach z logo marki Prima. Akcje odbywać się będą w godzinach porannych szczytów komunikacyjnych - między 6.45 a 8.15 - przed największymi centrami biurowo-finansowymi na zbiegu głównych skrzyżowań miejskich.
Za kreacje i przebieg działań promocyjnych odpowiedzialna jest poznańska agencja Chilli.
Dodatkowo akcja promocyjna została wzmocniona konkursem konsumenckim na mikrowitrynie firmowej - www.twojdzien.pl - pod tym samym hasłem: "Prima premiuje przyjaźń". Uczestnicy konkursu typują "najsympatyczniejszą osobowość" ze świata filmu i telewizji i uzasadniają swój głos.
Na osoby, biorące udział w konkursie czekają atrakcyjne nagrody: zestawy firmowe (Prima Niebieska + 2 niebieskie kubki), weekendowy pobyt w Karpaczu dla dwóch osób i nagroda główna: wspólna kawa z "najsympatyczniejszą osobowością" - zdaniem konsumentów Primy Niebieskiej - ze świata filmu i telewizji.
Dołącz do dyskusji: "Prima premiuje przyjaźń"