PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim przy międzynarodowym projekcie
Agencja PR Hub zajmie się obsługą komunikacyjną projektu Uniwersytetu Warszawskiego EIT Food RIS Fellowships na 17 rynkach europejskich.

EIT Food RIS Fellowships to program aktywizujący studentów, absolwentów i doktorantów, który ma na celu rozwój innowacji w przemyśle spożywczym przez młode talenty z 28 rynków Europy.
Kampania prowadzona przez PR Hub ma na celu rekrutację 40 najlepszych studentów i absolwentów z 28 krajów na płatne staże odbywające się ramach projektu EIT Food RIS Fellowships. Działania zaplanowano w social mediach i na portalach specjalistycznych.
Współpraca została nawiązana w wyniku konkursu ofert.
Projekt EIT Food RIS Fellowships prowadzony jest przez Uniwersytet Warszawski, a jego partnerami są: Fundacja AZTI (Hiszpania), PepsiCo (Wielka Brytania), Puratos (Belgia), Maspex (Polska), NapiFeryn Biotech (Polska), Agricolus (Włochy) oraz dwa oddziały EIT Food – CLC North-East i CLC South.
Dołącz do dyskusji: PR Hub rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim przy międzynarodowym projekcie