SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pozytywny rytm w promocji Prince Polo

Z początkiem października ruszy promocja wafelków Prince Polo (Kraft Foods Polska) skierowana do młodszych konsumentów. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy IQ Marketing, Starcom i Alert Media Communication.

W promocji pod hasłem „Wsłuchaj się w pozytywny rytm Prince Polo!” będzie można codzienne wygrać słuchawki Skullcandy. Warunkiem jest kupienie promocyjnego opakowania dowolnego wafelka Prince Polo i wysłanie SMS-em kodu z tego opakowania lub zarejestrowanie go na stronie pozytywnyrytm.pl. Codziennie losowanych będzie 50 par słuchawek. - Promocja ma na celu odświeżenie wizerunku marki poprzez dotarcie do młodszych konsumentów - opisuje Aleksandra Senenko, brand manager Prince Polo w Kraft Foods Polska.

Akcję - zaplanowaną do końca listopada - od października będą wspierać działania reklamowe w internecie (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, media społecznościowe: Facebook, NK.pl, YouTube i GG) oraz sklepach (materiały POS: jak stojaki, owijki, listwy, wobblery, ulotki i plakaty), a od 8 października - w telewizji (15-sekundowy spot).

Za przygotowanie i obsługę promocji oraz wymyślenie i wyprodukowanie reklamującego ją spotu odpowiada agencja IQ Marketing. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Pozytywny rytm w promocji Prince Polo

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edi
Proszę o info, czy ktoś wygrał (otrzymał sms) od Prince Polo w konkursie pozytywnyrytm?
0 0
odpowiedź
User
edi
Ja wysłałam 4 zgłoszenia...i cisza...
0 0
odpowiedź
User
olliwka
nie można się dostać na stronę internetową konkursu
0 0
odpowiedź