Tylko 22 tys. widzów „Power of Love. Polska” w Zoom TV
Po ponad miesiącu emisji nowy program Zoom TV „Power of Love. Polska” oglądało średnio 22 tys. widzów. Cykl ma wyraźnie niższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Power of Love. Polska” w Zoom TV oglądać można od 27 marca 2022 roku. Tego dnia wyjątkowo o 18.00 został nadany pilot serialu, stała emisja show ruszyła dzień później. Show do 24 kwietnia był nadawany codziennie o godz. 21.00 (każdego dnia stacja emitowała cztery odcinki trwające po dwadzieścia kilka minut netto). Od 25 do 30 kwietnia stacja okroiła emisję programu do dwóch odcinków dziennie. Z kolei od 1 maja „Power of Love. Polska” oglądać można codziennie o 19.15 (po dwa odcinki).
„Power of Love. Polska” śledzi 22 tys. widzów
Średnia widownia emisji premierowych odcinków cyklu w okresie od 27 marca do 28 kwietnia br. wyniosła 21,7 tys. osób. Przełożyło się to na 0,19 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,16 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 2 kwietnia z godz. 22.37, który śledziło 72 tys. widzów.
Premiery polskiej wersji programu mają wyraźnie niższe wyniki, niż średnie długookresowe udziały stacji. Udział Zoom TV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,52 proc.
„Power of Love. Polska” oparty jest na tureckim formacie „Kısmetse Olur”, który powstał w 2015 roku. Projekt dotychczas sprzedano do takich państw, jak Grecja i Rumunia. Powstała także specjalna edycja „El Poder Del Amor” skupiająca 12 krajów Ameryki Łacińskiej.
Program jest nagrywany w Stambule w Turcji. W polskiej edycji bierze udział osiemnaście nieznajomych sobie osób, które pragną znaleźć miłość. Codziennie, przez osiem godzin, w specjalnie zaaranżowanym studiu w Stambule, kobiety i mężczyźni spędzają czas w oddzielnych przestrzeniach, a kontaktują się ze sobą za pośrednictwem ekranu. Kamery na bieżąco śledzą każdy ich ruch. Gry i zabawy pomagają uczestnikom lepiej się poznać i być może w sobie zakochać. Poza studiem kandydatki i kandydaci mogą spotykać się wyłącznie na zaaranżowanych randkach, które są nagrodami w konkursach.
Show „Power of Love. Polska” tworzone jest w interakcji z widzami. Co tydzień, widzowie mogą oddać głos na ulubionego uczestnika, na którego czeka nagroda pieniężna i nietykalność dla swojego zespołu. W każdym tygodniu głosami rywali z programem żegna się jeden z zawodników.
Gospodynią programu jest Małgorzata Leitner.
Dołącz do dyskusji: Tylko 22 tys. widzów „Power of Love. Polska” w Zoom TV