Posti rozdaje bilety na Garou
"Koncertową" promocję konsumencką przygotowała Agencja Interaktywna Byss
Ze względu na atrakcyjny charakter tej "koncertowej" promocji Byss zdecydował się na wykorzystanie efektywnego połączenia aktywnych (mailing, pop up) i pasywnych form reklamy online (baner, skyscraper). Komunikują one w prosty, bezpośredni sposób korzyści płynące z brania udziału w promocji. Opierając się na doświadczeniach płynących z poprzednich podobnych akcji dla Posti SA agencja postanowiła następujący podział form reklamy: Formy aktywne kierowane do osób, które zetknęły się już z marką i są zainteresowane jej działaniami. W ich skład wchodzi mailing wysyłany do wielotysięcznej grupy zarejestrowanych użytkowników serwisów Posti oraz komunikujące promocję pop upy i inne aktywne elementy na serwisach www.posti.pl, silnie interaktywnym www.clubcafe.pl i poświęconym zdrowotnym właściwościom herbaty www.sekretyherbaty.pl . Formy pasywne dedykowane są osobom, które nie znają marki. Ponieważ promocja komunikowana jest w nieagresywny sposób, to buduje to korzystną dla marki i jej grupy docelowej świadomość, że Posti nie narzuca, a jedynie oferuje coś bardzo korzystnego. Użyto do tego celu prostych, informacyjnych banerów i skycraperów - szeroki odzew na nie to efekt umieszczenia ich na Onet.pl
Szczegóły promocji można poznać dzięki specjalnemu minisajtowi. Internauci znajdą tam nie tylko zachętę do brania udziału w promocji, jej zasady i regulamin, ale także kalendarium polskiej części trasy kanadyjskiego gwiazdora i jego krótką biografię.
Za całą akcję odpowiada stale dbająca o internetowy wizerunek produktów Posti Agencja Interaktywna Byss.
Inne
Dołącz do dyskusji: Posti rozdaje bilety na Garou