SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Stowarzyszenie Public Relations z trzema nowymi członkami

Do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dołączają Instytut Monitorowania Mediów, Planet Partners oraz Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations podkreśla, że wraz z dołączeniem nowych instytucji "organizacja stopniowo ewoluuje z dotychczasowej formuły dla osób fizycznych do statusu uniwersalnego, zrzeszając zarówno specjalistów jak i podmioty współtworzące szeroko rozumiany sektor PR".

Instytut Monitorowania Mediów oferuje pełny monitoring mediów, który obejmuje polską prasę, ponad 200 stacji RTV oraz portale internetowe wraz ze wszystkimi kanałami społecznościowymi, a także podcasty i kanały wideo.

Firma Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie powstała w Katowicach na bazie dwudziestoletnich doświadczeń dr Marii Buszman. Wspólnie z zespołem wspiera w rozwoju firmy, instytucje, organizacje pozarządowe oraz osoby, poprzez doskonalenie ich działań w zakresie komunikacji, public relations oraz promocji.

Planet Partners to krakowska firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie komunikacyjnym, realizacji kampanii i zarządzaniu kryzysowym. Wspiera podmioty działające w obszarze B2B, podmioty z innowacyjnych sektorów gospodarki (w tym także z sektora wysokich technologii) oraz podmioty sektora publicznego w realizacji ich celów biznesowych poprzez efektywną komunikację z otoczeniem.

Grono członków wspierających zwiększyło się do siedmiu i prowadzone są rozmowy z następnymi potencjalnymi kandydatami.

PSPR się powiększa

– Nowo przyjęci do Stowarzyszenia to firmy o ugruntowanej pozycji na rynku i bardzo dużym doświadczeniu. Z równie wielką satysfakcją odnotowujemy też, iż pojawili się już wśród nas członkowie wspierający spoza stolicy. Obecnie, zgodnie z przewidywaniami, rosną grupy PR-techów i agencji PR. Niemniej zapraszamy do współpracy oraz integracji wszelkie podmioty związane z public relations. W tym uczelnie wyższe, specjalistyczne wydawnictwa a także przedsiębiorstwa czy NGO’s zainteresowane wypracowywaniem i wdrażaniem profesjonalnych praktyk zarządzania reputacją, relacjami, komunikacją oraz podnoszeniem standardów kooperacji z rynkiem usług PR – wyjaśnia Cyprian Maciejewski, wiceprezes zarządu PSPR.

Dołącz do dyskusji: Polskie Stowarzyszenie Public Relations z trzema nowymi członkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl