Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza
W październiku br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał ITV.
Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2015 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 25,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 16,67 proc. do 0,45 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział w październiku br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 5,88 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 27,27 proc. do poziomu 0,14 proc.
Z kolei na piąte miejsce spadła VIVA Polska. Średni wynik tego kanału zmalał o 41,67 proc. do zaledwie 0,07 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 55,56 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,04 proc. udziału.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
październik 2015 | październik 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 50 846 | 0,78% | 39 276 | 0,62% |
Eska TV | 29 145 | 0,45% | 33 988 | 0,54% |
4FUN.TV | 10 559 | 0,16% | 10 443 | 0,17% |
Disco Polo Music | 9 295 | 0,14% | 7 079 | 0,11% |
VIVA Polska | 4 860 | 0,07% | 7 494 | 0,12% |
Kino Polska Muzyka | 4 447 | 0,07% | 3 586 | 0,06% |
Stars.tv | 4 123 | 0,06% | 5 246 | 0,08% |
Vox Music TV | 3 115 | 0,05% | 1 926 | 0,03% |
ITV | 2 593 | 0,04% | 5 558 | 0,09% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 2 128 | 0,03% | 2 682 | 0,04% |
Power TV | 1 938 | 0,03% | 2 177 | 0,03% |
VH 1 [VH1 Europe] | 1 744 | 0,03% | 2 277 | 0,04% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 646 | 0,03% | 2 222 | 0,04% |
Muzo.tv | 978 | 0,02% | 1 194 | 0,02% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. nowym liderem zostało Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,03 proc., wyniósł 1,20 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,81 proc. udziału, w dół o 18,18 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; bez zmian).
Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja Vox Music TV, zaś najwięcej (71,43 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,04 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
październik 2015 | październik 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 31 330 | 1,20% | 23 201 | 0,93% |
Eska TV | 21 024 | 0,81% | 24 746 | 0,99% |
4FUN.TV | 8 252 | 0,32% | 7 931 | 0,32% |
Disco Polo Music | 6 624 | 0,25% | 4 195 | 0,17% |
VIVA Polska | 3 525 | 0,14% | 4 999 | 0,20% |
Stars.tv | 3 371 | 0,13% | 3 010 | 0,12% |
Kino Polska Muzyka | 2 889 | 0,11% | 2 364 | 0,09% |
Vox Music TV | 2 844 | 0,11% | 1 466 | 0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 1 627 | 0,06% | 1 563 | 0,06% |
Power TV | 1 537 | 0,06% | 1 951 | 0,08% |
VH 1 [VH1 Europe] | 1 293 | 0,05% | 1 727 | 0,07% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 205 | 0,05% | 1 625 | 0,07% |
ITV | 1 088 | 0,04% | 3 562 | 0,14% |
Muzo.tv | 790 | 0,03% | 860 | 0,03% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zdecydowanym liderem kanałów muzycznych. VIVA Polska coraz słabsza