'Po co wkładać palce do gorącej zupy?' w promocji Vifon
Pod hasłem "Po co wkładać palce do gorącej zupy?" prowadzona jestkampania promocyjna marki Vifon. Akcja obejmuje konkurs SMS-owyoraz reklamy w radiu, prasie i internecie.
Trwająca od początku lipca promocja zup Vifon opiera się nakonkursie SMS-owym, w którym należy po wysłaniu zgłoszenia jaknajszybciej odpowiedzieć na pytanie dotyczące tej marki. Akcja podhasłem "Po co wkładać palce do gorącej zupy? Łatwiej wysłać eSa!"jest skierowana do młodych, aktywnych osób, wśród których mapromować przyjazny wizerunek brandu.
Promocji towarzyszą działania reklamowe prowadzone w radiu(Eska, Eska Rock, Radio Wawa, RMF FM i RMF Maxxx), prasie (TeleFakt; TeleTydzień; Bravo Sport; CD Action; Popcorn; Play, KomputerŚwiat, Gry) i internecie (komunikator GG, radio GG i serwisyinternetowe sieci GG, portal Wapster.pl, strona wapowawap.wapster.pl, komunikator AQQ), a także w formie SMS-ów z linkiemdo strony wap z bezpłatnymi gadżetami i informacjami o konkursieoraz materiałów POS.
Kreację kampanii - podobnie jak konkurs zaplanowanej do 24sierpnia - przygotowała agencja CAO Group,natomiast za zakup mediów odpowiada dział marketinguTan-Viet.
Dołącz do dyskusji: 'Po co wkładać palce do gorącej zupy?' w promocji Vifon