SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski jako piekarz, harcerz i w pizzerii reklamuje nową ofertę Plusa (wideo)

Rozpoczęła się właściwa odsłony kampanii z udziałem Szymona Majewskiego reklamującej nową ofertę sieci telekomunikacyjnej Plus. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum.

W kampanii reklamowane są wprowadzone właśnie do oferty Plusa zmienione taryfy: abonament, Mix, Soho oraz internet dla użytkowników domowych i firm.

W spotach Szymon Majewski wciela się w różne role, eksponując główne atrybuty różnych taryf. W reklamie oferty abonamentowej jako piekarz podkreśla jej prostotę, w spocie internetu LTE - jako harcerz przekonuje o dużym zasięgu, a w reklamie oferty dla firm - jako klient pizzerii podkreśla jej elastyczność.

Kampania jest realizowana pod hasłem „Brawo Nowe Ofer-Ty!”.

W ostatnich dniach prowadzona już była teaserowa odsłona kampanii. Działania są realizowane w telewizji, internecie (m.in. social media i serwisach VoD), kinach, radiu oraz na outdoorze.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spoty nakręcili Kamil Płocki i Jan Holoubek, wyreżyserowali Bartek Ignaciuk i Bartek Prokopowicz, a produkcją zajęli się Mariusz Matwiejczuk, Ryszard Kłosowski i firma TFP, a postprodukcją - Rio De Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako piekarz, harcerz i w pizzerii reklamuje nową ofertę Plusa (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał Podbielski
Swoją drogą ładny lifting strony zrobił plus.
odpowiedź
User
redzgred
A może zamiast karmić spasionych celebrytów przeznaczysz, Plusie, choć parę złotych na bardziej pożyteczny cel? Tak, jak mBank, Play i parę innych pożytecznych firm. Hospicja, domy dziecka i starców, przytułki, WOŚP potrzebują wsparcia bardziej niż p. Szymon, gwiazda znana z reklam.
odpowiedź
User
Wojtek
Właśnie rezygnuję z LTE. Kiedy 2 lata temu kupiłem modem LTE, śmigał, aż miło. Teraz muli i to w 400-tu tysięcznym mieście. Na prowincji - totalna kicha. Z deklarowanych 150 mbps w najlepszej porze dnia wyciąga ledwie 5-6. A wieczorami spada poniżej 1 mbps. Infrastruktura nie nadąża za przyrostem ilości funkcjonujących urządzeń. Przypominają mi się wdzwaniane modemy 54 kbps.
odpowiedź