Play: Taki pełny, a taki lekki
6 lipca rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej Play.Tytuł kampanii to "Taki pełny, a taki lekki".
Nowa kampania dotyczy promocyjnego abonamentu 'Play Lajt' za 30złotych. W filmie, prasie i na billboardach w sposób metaforycznyprzedstawione są walory nowego wakacyjnego abonamentu, którykosztuje 30 złotych.
W piętnastosekundowym spocie widzimy przedstawienie baletowe, wktórym oprócz filigranowych baletmistrzów występuje balerina obardzo pełnych kształtach. Baletnica huśta się na huśtawce, wysokoponad głowami tancerzy, a w finałowej scenie skacze z huśtawkiprosto w objęcia jednego z artystów, który& bez trudu łapie ją iprzerzuca niczym lekką plażową piłkę do drugiego z tancerzy.Wszystkie materiały łączy hasło: Abonament Play Lajt za 30 zł. Takipełny, a taki lekki.
Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, radio - start 6 lipca(piątek).
Informacje o autorach: Łukasz Stachniak (art. director), MichałKubik (copywriter), Jacek Izrailewski (copywriter, creativepartner) z agencji Brain, przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek,przedstawiciel Agencji: Anna Browarek.
Dom mediowy: Guideline MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Play: Taki pełny, a taki lekki