Play reklamuje Formułę Unlimited i smartfony w 4G LTE (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Play podkreślająca, że w ramach oferty szybkiego internetu 4G LTE będą dostępne taryfy Formuła Unlimited i smartfony za złotówkę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OTO Film, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa.
W nowej kampanii reklamowej Play informuje o szybkim internecie 4G LTE, który zostanie wprowadzony do oferty sieci 11 listopada br. (przeczytaj o tym więcej).
Reklamy podkreślają, że taki internet będzie dostępny w ramach taryf Formuła Unlimited, które na początku bieżącego tygodnia pojawiły się w ofercie Play w trzech wersjach: Formuła Play Unlimited, Formuła 4.0 Unlimited i Formuła Europa Unlimited (zobacz ich szczegóły).
W kampanii Formuły Europa występuje też Kuba Wojewódzki, a w reklamach Formuły 4.0 - Magdalena Różczka (obejrzyj te spoty).
Nowe reklamy informują też o smartfonach LG Swift G i Nokia Lumia 625, które pozwalają korzystać z internetu 4G LTE, a w nowych taryfach są dostępne od złotówki.
W kampanii występuje para konsultantów z punktu sprzedaży Play, znana z poprzednich spotów sieci.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za BTL - agencja White Rabbit, a za planowanie i zakup mediów - dom Mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Play reklamuje Formułę Unlimited i smartfony w 4G LTE (wideo)