Platforma autoryzacyjna Polskich Badań Outdooru
5 kwietnia spółka Polskie Badania Outdooru wprowadziła na rynek reklamy zewnętrznej nowe narzędzie interaktywne
5 kwietnia spółka Polskie Badania Outdooru wprowadziła na rynek reklamy zewnętrznej nowe narzędzie interaktywne - Platformę Autoryzacyjną. Platforma Autoryzacyjna to jeden z najważniejszych elementów projektu badań PBO.
Umożliwia ona klientom sprawdzenie zgodności parametrów zaplanowanej kampanii outdoorowej z wynikami badań zrealizowanych w ramach projektu badawczego PBO. Platforma Autoryzacyjna dostępna będzie na stronie www.pbo.org.pl. Każdy klient korzystający z oferty dwóch udziałowców PBO, AMS i Clear Channel Poland, otrzyma indywidualny kod dostępu, który pozwoli mu określić zgodność parametrów widowni zagwarantowanych w kampaniach przez AMS i Clear Channel Poland z wynikami badań SMG/KRC. Zgodność ta będzie potwierdzona tzw. Certyfikatem Autoryzacyjnym PBO. Procedura autoryzacji będzie mogła objąć również nośniki innych firm, jeśli te zostaną zbadane metodologią obowiązującą w PBO.
"Prócz podstawowej funkcji autoryzacyjnej strona www.pbo.org.pl zawierać będzie również szereg przydatnych informacji o badaniach realizowanych na zlecenie spółki PBO przez instytut SMG/KRC oraz Biuro Inżynierii Transportu, o samej spółce i jej udziałowcach, a także o planowanych działaniach. Postaramy się również wzbogacić stronę o serwis aktualnych wydarzeń związanych z działalnością PBO. Do korzystania ze strony www.pbo.or.pl zachęcamy zatem zarówno klientów reklamy zewnętrznej, jak i osoby interesujące się tą tematyką." - mówi Waldemar Kruk Prezes PBO.
Dołącz do dyskusji: Platforma autoryzacyjna Polskich Badań Outdooru