„Ten pierwszy raz” - PKO PB biletami do kina promuje Konto dla Młodych (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Konta dla Młodych oferowanego przez PKO Bank Polski. Reklamy pod hasłem „Ten pierwszy raz” podkreślają, że w ramach promocji nowi posiadacze tego rachunku mogą otrzymać do 10 biletów do kina.
W ramach promocji należy otworzyć Konto dla Młodych z kartą Mastercard i zrealizować płatność bezgotówkową tą kartą. Wtedy klient otrzymuje cztery bilety do kina. Kolejne sześć może zdobyć, wykonując transakcje systemem BLIK w aplikacji IKO: przelew na telefon BLIK, płatność BLIKiem za zakupy w internecie oraz wypłatę gotówki z bankomatu przy użyciu BLIKa.
Nagrody w promocji to kody, które można wymienić na bilety w kinach Cinema City i Multikino.
Do promocji można przystąpić do 26 października, a wyznaczone w niej czynności wykonać do końca listopada. Konto dla Młodych jest skierowane do osób w wieku 18-26 lat.
We wspierającej promocję kampanii reklamowej występują młode osoby, które - przynajmniej według innych ludzi - robią coś „ten pierwszy raz”: jeżdżą samochodem w czasie kursu na prawo jazdy i idą na randkę do kina.
Obecnie trwa jeszcze kampania PKO BP promująca pożyczkę Mini Ratka, a w poprzedniej kampanii, reklamującej konto walutowe, wystąpił aktor Maciej Musiał.
Działania reklamowe PKO Banku Polskiego są realizowane przede wszystkim w telewizji, internecie oraz jego oddziałach.
Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: „Ten pierwszy raz” - PKO PB biletami do kina promuje Konto dla Młodych (wideo)