Pinterest: promowane piny dla większej grupy reklamodawców
Serwis społecznościowy Pinterest poinformował o udostępnieniu płatnych, promowanych pinów szerszemu gronu reklamodawców.
Twórcy serwisu w komunikacie na oficjalnym blogu podali, że sponsorowane piny wkrótce zostaną udostępnione wybranym amerykańskim markom, które za ich pomocą będą mogły promować publikowane przez siebie treści. Współpraca z tymi markami ma pomóc Pinterestowi udoskonalić mechanizmy reklamy w taki sposób, aby były one możliwie najbardziej przystępne i atrakcyjne dla użytkowników.
Jednocześnie Pinterest poinformował, że łącznie opublikowano już na nim 30 miliardów pinów, do czego w znacznym stopniu przyczyniły się firmy i marki. Promowane piny mają stać się inspiracją dla użytkowników i pozwolić im efektywniej odkrywać nowe, ciekawe treści.
Sponsorowane piny po raz pierwszy zapowiedziano we wrześniu ubiegłego roku. Mają one formę standardowych postów, z tym wyjątkiem, że oznacza je specjalna etykieta. Jest to pierwszy krok w kierunku monetyzacji Pinteresta. Twórcy nie ujawnili, kiedy sponsorowane piny staną się dostępne dla wszystkich.
Dołącz do dyskusji: Pinterest: promowane piny dla większej grupy reklamodawców