SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Pełna radości'

Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza odsłona wizerunkowej kampanii marki Perła (Perła - Browary Lubelskie SA).

Kampania będzie miała trzy odsłony i zakończy się w lutym 2007 roku. Prowadzona jest na billboardach i nośnikach wielkoformatowych w województwie lubelskim oraz w prasie lokalnej i branżowej.

Najnowsza kampania Perły jest kontynuacją działań prowadzonych w okresie letnim i mocno nawiązuje do regionalnego charakteru marki. „Nasze systematyczne działania umacniają wizerunek marki regionalnej i podkreślają wysoką jakość produktu” – mówi Agnieszka Komarzeniec, kierownik ds. marketingu w Lubelskich Browarach. 

         

W kampanii, którą  przygotowała agencja Hand Made, wykorzystany zostanie wizerunek najpiękniejszych kobiet regionu lubelskiego - laureatek regionalnych wyborów Miss Lubelszczyzny. „Połączenie charakteru nagrodzonych miss z charakterem produktu pozwoliło stworzyć subtelne i ekskluzywne layouty” – mówi Karolina Reimus, account manager Hand Made, odpowiedzialna za obsługę marki Perła.

W pierwszej odsłonie kampanii pojawi się Miss Uśmiechu – Ilona Hylińska w towarzystwie zimowej szklanki piwa. W kolejnych odsłonach pojawią się inne laureatki wyborów Miss Lubelszczyzny.

Bieżące działania komunikacyjne to już druga kampania ATL, która przygotowana została przez Hand Made dla marki Perła. Agencja współpracuje z Browarami Lubelskimi od kwietnia br., kiedy wygrała przetarg na obsługę marki Perła.

Dołącz do dyskusji: 'Pełna radości'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl