Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent
Patryk Adamczyk objął stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Absolvent, działającej w obszarze nowych technologii.
Adamczyk jest związany z Grupą Absolvent od marca 2018 roku jako dyrektor projektów strategicznych. Na tym stanowisku był odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami w obszarze employer brandingu oraz strategię i marketing Absolvent Talent Days - targów pracy i praktyk zawodowych.
Wcześniej pracował jako brand manager segmentu video w Ringier Axel Springer Polska. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii marketingowej, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, realizację kampanii 360 m.in. dla programów Jarosława Kuźniara, Tomasza Lisa, Pauliny Młynarskiej oraz transmisji live z Open’er Festiwal w Gdyni.
Doświadczenie w obszarze marketingu zdobywał m.in. w Johnson & Johnson, gdzie pracował przy projektach budowania wizerunku i komunikacji dla takich marek jak Neutrogena, Listerine, Le petit marseillais czy Johnson’s Baby w Europie Środkowo – Wschodniej i krajach bałtyckich.
Grupa Absolvent w 2019 roku znalazła się na liście Financial Times jako jedna z 1000 najszybciej rozwijających się spółek w Europie.
Dołącz do dyskusji: Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent