SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Outdoorowe życzenia walentynkowe w promocji "I love Milka"

Pod hasłem "Miłosne graffiti" rozpoczęła się walentynkowa promocja bombonierek "I love Milka". Użytkownicy specjalnego serwisu internetowego głosują na najlepsze życzenia miłosne, które znajdą się w lutym na nośnikach outdoorowych.

W ramach promocji "Miłosne graffiti" pod adresem ilovemilka.pl uruchomiono serwis internetowy, w którym można zapisać swoją propozycję życzeń walentynkowych. Inni internauci będą do 5 lutego głosować na poszczególne dedykacje, a wybranych w ten sposób 80 znajdzie się 12 lutego na citylightach na przystankach w największych miastach. - Walentynkową zabawę oparliśmy na prostym spostrzeżeniu: chętnie złożylibyśmy życzenia najbliższej osobie w spektakularny sposób, ale rzadko możemy sobie na to pozwolić - uzasadnia Iwona Zbierska, senior brand manager Milka. - Kampania świetnie też wykorzystuje synergię internetu, outdooru i kina, czyli mediów bardzo ważnych dla naszej grupy docelowej - dodaje.

milka

Akcję wspiera kampania w internecie, outdoorze i sieci Multikino.

Promocję "Miłosne graffiti" wymyśliła i realizuje przez dom mediowy Starcom, a stronę www.ilovemilka.pl zaprojektowała agencja interaktywna Next.

  • Więcej informacji:
  • Milka

Dołącz do dyskusji: Outdoorowe życzenia walentynkowe w promocji "I love Milka"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl