'Ostry w gębie' promuje menu Burger Kinga
Burger King pod hasłem "Ostry w gębie" wprowadza do menu noweburgery. Ofertę wspiera promocja internetowa.
Pikantne burgery wprowadzane do menu restauracji Burger King podhasłem "Ostry w gębie" noszą nazwy Wkurzony Whopper, PodwójnieWkurzony Whopper oraz Wściekły Chicken. W ramach promocji tego menuuruchomiono serwis ostrywgebie.pl, w którym można odsłuchać iprzesłać innym sześć ostrych "wiązanek" dźwiękowych. Nainternautów, którzy wyślą najwięcej takich plików, czeka 1200zaproszeń na darmowego burgera.
Koncepcję kreatywną promocji - zaplanowanej do końca roku -przygotowała agencja FireFly Creation, która również uruchomiłastronę ostrywgebie.pl i prowadzi całą akcję.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: 'Ostry w gębie' promuje menu Burger Kinga