Oskary bez reklam GM
Koncern motoryzacyjny General Motors wycofał się ze sponsoringuceremonii rozdania Oskarów.
Tym samym telewizja ABC, która co roku w lutym nadajebezpośrednie relacje z gali, pozostaje bez jednego z jejnajwiększych sponsorów - informuje serwis WSJ.com. W tym roku GMwydał na reklamy w trakcie oskarowej transmisji 13,5 milionadolarów.
Wcześniej koncern postanowił po dziesięciu latach zrezygnowaćrównież ze sponsorowania nagród telewizyjnych Emmy. Jedynymi tegotypu imprezami dotowanymi przez GM pozostaną ceremonie rozdanianagród Grammy, Złotych Globów oraz Country Music Awards.
W trakcie tegorocznej ceremonii rozdania Oskarów GM był jedynymsponsorem z branży motoryzacyjnej. Poza wykupieniem czasureklamowego, koncern dostarczył też swoje samochody, którymiprzewożono gwiazdy uczestniczące w wydarzeniu.
ABC na ostatniej relacji z Oskarów zarobiła około 80 milionówdolarów. Poza GM, do największych sponsorów gali należą takie firmyjak American Express, Coca-Cola, J.C. Penney oraz McDonald's.
źródło: WSJ.com
Dołącz do dyskusji: Oskary bez reklam GM