Orientalna rewolucja w KFC
6 stycznia 2004 na dwa miesiące restauracje KFC w Polsce zmienią swój charakter
"Współcześni klienci stale poszukują nowych doznań kulinarnych. Zainspirowani tym zjawiskiem zaoferowaliśmy oryginalne dania z najwyższej jakości kurczaka. Nasze potrawy są niepowtarzalne i bezpieczne, przyrządzane zawsze ze świeżych produktów". - mówi Robert Padiasek, brand manager marki KFC.
Promocja wsparta zostanie przez 4,5 tygodniową kampanię telewizyjną w Polsacie, Discovery, Animal Planet,TV4,TVN7,MTV i VIVie (reklama 15 sekundowa promująca Okurę i 30 sekundowa promująca Okurę i Okura Menu w oraz materiały POS eksponowane w restauracjach. Reklama telewizyjna oraz całość materiałów POS została przygotowana przez agencję Red8.
Inne
Dołącz do dyskusji: Orientalna rewolucja w KFC