Opowieść o przyjaźni kilkuletniej dziewczynki z małym reniferkiem reklamuje McDonald’s na święta (wideo)
McDonald’s rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamową „#ReindeerReady”, której bohaterami są kilkuletnia dziewczynka i jej wyimaginowany przyjaciel, mały renifer Archie. Autorem reklam jest Leo Burnett London.
Animowany spot zaczyna się od sceny, w której mała Ellie puka w drzwi sypialni swojej siostry Jenny i błaga ją, aby pobawiła się z nią w „renifery”. Jenny, niezainteresowana grami dziecięcymi z młodszą siostrą, zatrzaskuje przed nią drzwi. Ellie wybiega do ogrodu, gdzie spotyka Archiego, animowanego mini-renifera.
Oboje tworzą bliską więź, robiąc wszystko razem, przygotowując się do Bożego Narodzenia. Tata dziewczynki widzi, jak ta karmi Archiego marchwią z talerza ze znakiem „nie dotykaj” i torbą „Przysmaki z renifera” McDonald’s.
Gdy siedzą w kuchni, Ellie mówi tacie, że potrzebuje więcej smakołyków. Dołącza do nich starsza siostra i cała rodzina jedzie do McDonald’s, żeby kupić więcej przekąsek. Gdy ojciec podaje je Ellie i pyta „co z Archiem”, animacja zmienia się w rzeczywisty film.
Widz następnie odkrywa, że Archie jest w rzeczywistości psem Ellie przebranym w spódniczkę baletnicy i poroże renifera - z którym dziewczynka bawiła się w renifery.
- Ta kampania celebruje siłę dziecięcej wyobraźni, która jeszcze bardziej ożywia się w okresie Bożego Narodzenia. Dzieci mają tę niesamowitą zdolność do przyjęcia magicznej strony Bożego Narodzenia i zobaczenia cudów - mówi Chaka Sobhani, dyrektor kreatywny Leo Burnett London, agencji, która odpowiada za kreację reklamy.
Dołącz do dyskusji: Opowieść o przyjaźni kilkuletniej dziewczynki z małym reniferkiem reklamuje McDonald’s na święta (wideo)