OMG Metrics traci group account directora
Michał Hejka, dotychczas pełniący funkcję group account directorOMG Metrics, odchodzi z firmy.
"Moja decyzja wynika przede wszystkim ze zmiany planówżyciowych, z chęci realizowania nowej ścieżki kariery zawodowej,która, choć odbiega od dotychczasowej drogi związanej w głównejmierze z badaniami, to z pewnością w pewnym zakresie będziewykorzystywała tę wiedzę. Jeszcze jednak przez pewien czaspozostaję w OMG Metrics, które obecnie doskonale się rozwija istale urozmaica ofertę usług." - deklaruje Hejka.
"W 2007 roku firma pozyskała kilku nowych klientów, m.in. BGŻczy Leroy Merlin i systematycznie zdobywa kolejnych nie tylkospośród obsługiwanych przez domy mediowe grupy Omnicom Media Group.Podsumowując rok 2006 OMG Metrics może pochwalić się 42% wzrostemprzychodów w porównaniu z rokiem poprzednim. Za wcześnie mówić owynikach z tego roku, ale pierwsze półrocze oraz rozpoczęteprojekty badawcze skutkują podtrzymaniem dotychczasowej dynamiki.To dowody na rozwój firmy i uznanie klientów OMG Metrics. Cieszymnie to i pozwala być przekonanym, że OMG Metrics czeka dalszyudany wzrost."- podsumowuje Hejka.
Dalsze plany ani kierunek nowej drogi zawodowej Michała Hejkinie zdradza.
Dołącz do dyskusji: OMG Metrics traci group account directora