Miniserial „Szef Internetów” znów promuje OLX.pl (wideo)
Startuje kolejna kampania serwisu ogłoszeniowego OLX.pl pod hasłem „Szef Internetów”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.
Akcja obejmuje miniserial internetowy, z którym występują bohaterowie inspirowani postaciami z komedii „Chłopaki nie płaczą”: Szef (w tej roli Bohdan Łazuka) i jego próbujący w końcu wyjść na prostą syn (grany przez Michała Milowicza), a także sympatyczny, nieco zagubiony Golem (Robert Kalinowski).
- Dla nas „Wielki Powrót” Szefa i jego ekipy to okazja, by użytkownikom w ciekawy i zabawny sposób przypomnieć o zaletach serwisu. Przede wszystkim jednak mamy nadzieję, że oglądając go widzowie będą się po prostu świetnie bawić - mówi Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.
We wtorek pojawił się pierwszy odcinek, a kolejne będą udostępniane co tydzień - na profilach OLX.pl na YouTubie i Facebooku.
W ub.r. OLX zrealizował dwie odsłony kampanii pod hasłem „Szef Internetów”, opisywano w nich, jak bezpiecznie korzystać z tej platformy.
Koncepcję kreatywną i scenariusz nowej akcji przygotowała agencja 23heroes, reżyserią spotów - Karol Moch, a produkcją i postprodukcją - dom produkcyjny F25.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. OLX.pl zanotował 13,28 mln realnych użytkowników i 1,49 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Miniserial „Szef Internetów” znów promuje OLX.pl (wideo)