1,7 mln widzów „Przyjaciółek 12”. Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,72 mln osób. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwunastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 6 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,72 mln widzów. Przekłada się to na 12,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,59 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,88 mln oglądających.
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,89 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Bake Off Junior” i filmy fabularne; 3,08 proc.).
Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów „Przyjaciółek 12”. Polsat wiceliderem w 16-49