„Off-Road.pl Magazyn 4x4” z nowym logo i szatą graficzną
Od wydania lutowego, które trafiło właśnie na rynek, miesięcznik motoryzacyjny „Off-Road.pl Magazyn 4x4” (Off-Road.pl) ukazał się w nowej szacie graficznej i w nowym formacie. Zmieniło się też logo pisma.
- Postanowiliśmy odświeżyć logo, które w dotychczasowej formie towarzyszyło nam od kilku lat, z biegiem których wyczerpało nieco swoje walory estetyczne. Zrezygnowaliśmy także z formatu A4, który zastąpiliśmy bardziej współczesnymi wymiarami - pismo jest teraz niższe, ale za to szersze, co przekłada się na lepszą ekspozycję zdjęć - mówi Tomasz Konik, redaktor naczelny tytułu.
Jak podkreśla wydawca, nowa makieta jest bardziej czytelna i przejrzysta. Przy dotychczasowych nazwach działów, pojawiły się niewielkie ikonki, sygnalizujące, z jakim materiałem czytelnik ma do czynienia. W dziale „Przygoda” znalazła się tabelka z najważniejszymi informacjami dotyczącymi konkretnej lokalizacji. Nową szatę graficzną przygotowało krakowskie Studio Poligraficzne.
Pismo „Off-Road pl Magazyn 4x4” poświęcone jest samochodom terenowym i liczy 83 strony. Lutowy numer ukazał się w nakładzie 35 tys. egz. i w niezmienionej cenie 9,90 zł.
Dołącz do dyskusji: „Off-Road.pl Magazyn 4x4” z nowym logo i szatą graficzną