Odświeżony Focus z filmem DVD
Od październikowego numeru miesięcznik Focus odświeża layout.
Główne zmiany polegają na wprowadzeniu bardziej czytelnej nawigacji po liczącym ponad sto stron magazynie. Dzięki kolorystycznemu i ikonograficznemu oznaczeniu poszczególnych działów, jeden rzut oka wystarczy, aby czytelnik zorientował się, na jaki temat jest artykuł, i bez trudu odnalazł te informacje, które go najbardziej interesują.
– Dzięki nowoczesnemu, opartemu na sprawdzonych wzorcach layoutowi, „nowy” Focus nabrał trochę oddechu, a jego struktura jest teraz bardziej uporządkowana i czytelna – mówi redaktor naczelny Michał Wójcik.
W kolejnych numerach pojawią się nowe działy, dyskusje z naukowcami – autorytetami
w swoich dziedzinach i więcej dużych tekstów, pisanych lżejszym językiem, zrozumiałym dla przeciętnego czytelnika. – Kolejne zmiany będą wprowadzane jednak stopniowo. Dzięki temu sprawdzimy, jak reaguje na nie czytelnik, gdyż z jego zdaniem liczymy się najbardziej – dodaje Michał Wójcik.
Najnowsze wydanie FOCUSA z filmem DVD „SHOWGIRLS” trafi na rynek 22 września w cenie 9,90 zł i zostanie wsparte kampanią reklamową w telewizji (TVN, TVN 7, Polsat, TV4), w Radiu ZET, w tytułach G+J oraz w Internecie.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika FOCUS od stycznia do czerwca br. wyniosła 118 139 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Odświeżony Focus z filmem DVD