SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OdiDo: Od domu blisko, do domu wszystko (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów OdiDo uruchomionej wiosną br. przez Makro Cash & Carry. Akcja przebiega pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko”.

Kampania sieci OdiDo, obejmującej obecnie 560 sklepów spożywczych w całej Polsce, podkreśla, że oferują one szeroki asortyment produktów najwyższej jakości. Akcja informuje, że w ofercie OdiDo znajdują się także towary marek Aro, Fine Food i Fine Dreaming, które są na wyłączność dystrybuowane w Makro. Reklamy pod hasłem „Od domu blisko, do domu wszystko” przekonują, że w tych sklepach można łatwo i szybko kupić, wszystko to, czego aktualnie potrzeba.


Kampania - rozpoczęta 3 listopada, a zaplanowana do końca miesiąca - obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, Polsat2, Polsat News, Superstacja, TV Puls, TVN24, TVN7, TVN Turbo, TVN Meteo, 4Fun, Rebel TV, AXN, Ale Kino, Nat Geo, Universal, Zone Reality, TV Silesia), radio oraz prasę. Adaptacją kreacji na polski rynek zajął się dom produkcyjny: Young Productions, a media zaplanowany i kupiły domy mediowe MGA i Starcom. 

Dołącz do dyskusji: OdiDo: Od domu blisko, do domu wszystko (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nn
Odido? Gorszej nazwy nie było?
odpowiedź
User
odido
niepolecam nikomu sieci odido brak opeki nad klijentem otwierają sklep przy sklepie idą na ilosc anie na jakosc
odpowiedź