Nowy V-Power na krążku CD i przez Internet?
Agencja Interaktywna NG Interactive stworzyła multimedialną oprawę wprowadzenia najnowszego produktu koncernu Shell Nowego V-Powera- na polski rynek paliwowy
Innym elementem interaktywnym wprowadzenia nowego produktu na rynek polski jest serwis internetowy dla dziennikarzy stanowiący narzędzie komunikacji związane z nowym produktem, a docelowo przekształcone w poradnik poświęcony jakości paliw (www.jakoscpaliw.pl, oraz adres wykorzystujący możliwość wpisania polskich czcionek w adresy internetowe: www.jakośćpaliw.pl ). W założeniach serwis ten poświęcony będzie dyskusji na temat jakości paliw w Polsce. Shell jako lider w dystrybucji paliwa dobrej jakości chce odpowiedzieć dziennikarzom na podstawowe pytania związane z czynnikami wpływającymi na jakość sprzedawanego paliwa w naszym kraju. Trzecim elementem stworzonym przez agencję NG Interactive jest prezentacja konferencyjna, która uświetniła prelekcje dla zagranicznych gości Shell Polska na imprezie z okazji wprowadzenia nowego paliwa na rynek.
Cieszy mnie, że coraz więcej firm przykłada dużą wagę do nowych form przekazu kierowanych do określonych grup docelowych. twierdzi Przemysław Fura managing partner NG Interactive W takim zastosowaniu media interaktywne sprawdzają się najlepiej. Nasza agencja specjalizuje się w wykorzystywaniu multimediów w działaniach PR. Dzięki naszemu doświadczeniu zdobytemu we współpracy z netpr.pl, internetpr.pl czy w pracy z takimi klientami jak GlaxoSmithKline możemy zapewnić, że informacja docelowa będzie miała najbardziej skuteczną formę.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy V-Power na krążku CD i przez Internet?