Nowy produkt na rynku radiowym
CR Media Consulting wprowadziło do swojej oferty 'Pakiet Akademicki' skupiający większość stacji radiowych wyższych uczelni.
W ofercie znajdują się Akademickie Radio CENTRUM Lublin, Akademickie Radio KAMPUS Warszawa, Akademickie Radio CENTRUM Rzeszów, AKADERA Białystok, INDEX Zielona Góra, UWM Olsztyn i AFERA Poznań.
„Pakiet Akademicki stanowi dobre uzupełnienie kampanii ogólnopolskiej w innych mediach, przy niewysokich kosztach uzupełniamy kampanię o stacje docierające do atrakcyjnej i trudno osiągalnej grupy celowej” – mówi Błażej Gałkiewicz, Dyrektor Działu Radiowego CR Media Consulting.
Stacje oferowane w ramach pakietu tworzone są na ogół bezpośrednio przez studentów i pracowników akademickich, czyli osoby należące do grupy docelowej, co znacznie podwyższa lojalność wśród słuchaczy.
„Studenci często traktują stację akademicką jako "swoją" - ma to znaczący wpływ na odbiór treści przekazywanych na antenie, w tym również przekazów reklamowych” – tłumaczy Błażej Gałkiewicz – „stawiamy tutaj więc na takie zalety jak wiarygodność, zapamiętywanie, interakcja”.
Stacje tworzące Pakiet Akademicki mają mniejszy limit czasu przeznaczonego na emisję reklam niż zdecydowana większość graczy na rynku radiowym - tylko od 2 do 3 minut z każdej godziny.
Dołącz do dyskusji: Nowy produkt na rynku radiowym