Nowy numer “Wprost” w sprzedaży już w niedzielę
Elektroniczne wydanie tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”) od 19 września br. dostępne jest w sprzedaży już od godz. 0.00 w każdą niedzielę. Do tej pory, e-wydanie było udostępnianie - tak jak wydanie papierowe – dopiero w poniedziałek o godz. 6.00.
- Naszymi czytelnikami są ludzie aktywni zawodowo, którzy w dni powszednie rzadko mają czas na lekturę prasy. Często jest tak, że kupiony w poniedziałek tygodnik czytają w kolejny weekend. Chcemy wyjść im naprzeciw i zaoferować możliwość czytania bieżącego, aktualnego wydania tygodnika - przy niedzielnym śniadaniu albo kawie - mówi Michał M. Lisiecki, prezes AWR “Wprost”.
“Wprost” w wersji elektronicznej ukazuje się od 2007 roku. Magazyn jest dostępny na stronie internetowej tygodnika oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk, eGazety oraz Nexto. Użytkownicy iPadów mogą czytać “Wprost”, pobierając z App Store aplikację eGazety.
Cena e-wydania na witrynach oferujących e-prasę wynosi 3 zł (wersja papierowa kosztuje 5 zł). Na stronie internetowej “Wprost” miesięczna prenumerata tytułu kosztuje 10 zł i daje również dostęp do archiwalnych wydań tygodnika.
Wersja papierowa magazynu nadal trafiać będzie do punktów sprzedaży prasy w poniedziałki.
Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Wprost” w pierwszych siedmiu miesiącach br. wyniosło 86 932 egz.
Dołącz do dyskusji: Nowy numer “Wprost” w sprzedaży już w niedzielę