Nowy Dyrektor Strategiczny w Polymusie
W lipcu 2005 roku stanowisko Dyrektora Strategicznego w agencje Polymus, należącej do Nova Communications Group, objął Michał Leszczyński.
Michał Leszczyński jest absolwentem SGH (Wydział Marketingu i Zarządzania). Od 1997 roku pracował w agencji Testardo a od 2001 w Testardo Bates / Testardo Red Call (2003). Od 2000 roku pełnił funkcje Client Service Director. Był odpowiedzialny za przygotowanie oraz przeprowadzenie i koordynacje kampanii m.in. dla takich Klientów jak: GlaxoSmithKline, Commercial Union, Colgate Palmolive, Cussons, Kofola, Coty, Orlen, Panorama Firm, Boehringer Ingelheim, Raisio Foods Poland, Frito Lay, Grundig, Biedronka, Schulstad, Ferrero, US Pharmacia, Rzeczpospolita.
W Polymus Michał Leszczyński będzie odpowiadał za wsparcie strategii komunikacji dla obecnych klientów agencji oraz za zdobywanie nowych Klientów.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Strategiczny w Polymusie