SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy chwyt marketingowy firmy Troll

Troll po raz kolejny rusza z niestandardową akcją marketingową skierowaną do młodzieży.

Firma ogłosiła konkurs na projekt pokoju marzeń nastolatki. Do współpracy pozyskano patronów mediowych: Twist oraz Program TV Dekoratornia. Konkurs zostanie zapowiedziany na łamach www czasopisma, ukaże się w nim również relacja z realizacji nagrody. Realizacją zajmie się ekipa Dekoratorni, która sfilmuje i wyemituje na antenie TV4 odcinek poświęcony laureatce konkursu. Akcja rozpoczyna się od 21-go lipca i potrwa przez miesiąc.

Troll to firma odzieżowa istniejąca na rynku od ponad 15 lat. Szyje młodzieżowe ubrania dla dziewczyn.

Dołącz do dyskusji: Nowy chwyt marketingowy firmy Troll

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl