Nowe soki true fruits w szklanych butelkach O-I - "Glass Is Life" (wideo)
Firma true fruits wprowadziła na rynek nową gamę świeżo wyciskanych, niepasteryzowanych soków owocowych true fruits. Są one dostępne w szklanych butelkach o pojemności 400 ml, za których produkcję odpowiada firma O-I.
Nowe soki true fruits są rozlewane do butelek bez pasteryzacji, dzięki czemu zachowane zostają wszystkie witaminy i składniki odżywcze owoców. Ponadto są produkowane bez dodatku koncentratów, cukru, wody, konserwantów, barwników czy stabilizatorów.
Soki true fruits są dostępne na niemieckim rynku detalicznym w trzech smakach: pomarańczowo-truskawkowym, jabłkowo-gruszkowo-malinowym oraz jabłkowo-kiwi. Jedyny ozdobnik butelek stanowi druk ceramiczny w postaci stylizowanego plastra pomarańczy, pojedynczej kropli oraz słów „freshly squeezed juice” [świeżo wyciskany sok], pod którymi są wymienione owoce zawarte w danym soku.
O-I rozpoczęło globalną kampanię marketingową "Glass Is Life", poprzez którą chce wpływać na przedstawicieli branży spożywczej w zakresie wyboru opakowań, uświadamiając im zalety szkła. Akcja wspierana jest przez „ambasadorów szkła” z całego świata, do których należy m.in. Nicolas Lecloux z firmy true fruits.
Dołącz do dyskusji: Nowe soki true fruits w szklanych butelkach O-I - "Glass Is Life" (wideo)