„Nowe oh!” - Claudia Schiffer i Jürgen Klopp reklamują Opla Corsę (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Opel Corsa. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Nowe oh!”, występują trener piłkarski Jürgen Klopp i modelka Claudia Schiffer.
W reklamach nowej wersji Opla Corsy wyliczane są jej zalety, takie jak m.in. ekran dotykowy, asystent parkowania, łączność ze smartfonem i podgrzewana kierownica. Kampania informuje, że premiera samochodu na polskim rynku odbywa się w najbliższy weekend 23 i 24 stycznia, podczas dni otwartych w salonach Opla.
W spotach występują modelka Claudia Schiffer i trener piłkarski Jürgen Klopp, razem z innymi bohaterami zaskoczonymi jakością samochodów Opel. Oboje są już od dłuższego czasu związani marketingowo z tą marką - Klopp wcześniej reklamował Opla Insignię (obejrzyj to), a Schiffer wystąpiła ostatnio w kampanii Opla Mokki (zobacz szczegóły).
Nowa akcja reklamowa, pod hasłem „Nowe oh!”, jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.
Adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Nowe oh!” - Claudia Schiffer i Jürgen Klopp reklamują Opla Corsę (wideo)