Nowe kampanie Renault i Castoramy
Wczoraj ruszyły kampanie telewizyjne Renault i Castoramy oparte na humorze
W przypadku Renault, Publicis nakręcił jeden spot reklamowy w dwóch wersjach: 15- i 30-sekundowych. W kampanii Castoramy wykorzystane są dwa różne spoty nakręcone w hipermarkecie tej firmy na warszawskim Targówku. Wszystkie trzy filmy - zarówno Renault, jak i Castoramy - łączy wykorzystanie humoru do przekazania kluczowych komunikatów reklamowych.
"Reklamy dowcipne są jedną z najskuteczniejszych form docierania do konsumenta. Łatwiej się zapamiętuje ich treść, bardziej zwraca się na nie uwagę w blokach reklamowych na ogół pozbawionych humoru. Ważne, by humor komunikował treści istotne dla konsumenta. Na przykład spot zrealizowany dla Castoramy wskazuje, że firma dobrze zna oczekiwania klientów sklepów specjalistycznych i wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom" - powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający Publicis i dodał: "Dla nas z kolei ważne jest, że symptomy ożywienia w naszej branży są coraz bardziej widoczne. Także my je odczuwamy - rośnie zapotrzebowanie rynku na usługi dużych i doświadczonych agencji reklamowych. Stąd między innymi dwie jednocześnie rozpoczynające się kampanie reklamowe i mnóstwo pracy przy kolejnych, dużych produkcjach."
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowe kampanie Renault i Castoramy