Nowe działania reklamowe Hondy
Agencja reklamowa AHA stworzyła kolejne niekonwencjonalne kreacje dla brandu Honda
Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, w mniejszym stopniu do mężczyzn, o dochodach powyżej średniej, zamieszkujących duże i średnie miasta. Ma trafić do silnych indywidualistów, ludzi młodych i aktywnych, bez zobowiązań rodzinnych.
Layouty pojawią się w prasie kobiecej (m.in.: Twój Styl, Gala, Wysokie Obcasy) oraz tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka).
Kampania potrwa od stycznia do kwietnia 2004r.
"Aby dogonić przyjemność trzeba naprawdę przyśpieszyć" głosi headline na kolejnym motywie. To kolejny przewrotny layout podkreślający w zaskakujący sposób zalety Hondy - tym razem - rewelacyjnego przyspieszenia. Layout pod nazwą "Słupki" przedstawia fragment ulicy, którą przed chwilą przejechał rozpędzony samochód - Honda. Jego prędkość spowodowała, że metalowe słupki przydrożne powyginały się pod wpływem przyspieszenia mijającego je samochodu. Łańcuchy pomiędzy słupkami popękały w wielu miejscach, a tuman kurzu i ulicznych śmieci poderwanych przez podmuch powietrza, jeszcze nie opadły.
Wizerunkowe działania reklamowe mają na celu wspieranie równoległych kampanii produktowych. Skierowane są do dynamicznych indywidualistów, młodych duchem, dla których wybór samochodu jest istotnym elementem kształtowania ich wizerunku. Honda podkreśla styl bycia swojego kierowcy.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja reklamowa AHA przy współpracy z Pan Media Western.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowe działania reklamowe Hondy