SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa struktura managerska w Q&A Comms

W agencji PR i komunikacji marketingowej Q&A Comms nowe stanowiska objęli Jakub Olachowski (head of strategic development), Aleksandra Piesiak (head of marketing), Dorota Janta-Lipińska (creative director), Bartosz Podborowski (design&content senior art director), Paula Duszyńska (lead of social media) oraz Przemysław Duszczak (lead of PR).

Autor zdjęcia: Bartosz PodborowskiAutor zdjęcia: Bartosz Podborowski

W agencji Q&A Comms (dawniej Q&A Communications) współpracuje ze sobą pięć linii: Strategia, Kreacja, Marketing, Social Media i Public Relations. Z początkiem stycznia br. firma zdecydowała się na odświeżenie struktury zarządzania.

Jakub Olachowski, związany z Q&A Comms od 7 lat. Jako head of strategic development odpowiedzialny jest m.in. za optymalizację współpracy i procesów wewnątrz agencji, podnoszenie poziomu zadowolenia klientów oraz wzmacnianie standardów obsługi klienta. Tworzy pozycjonowanie marek i strategie komunikacji, analizuje rynek i grupy docelowe, organizuje i moderuje warsztaty. Szuka insightów, określa punkty styku z odbiorcami, łączy kompetencje kreatywne z analitycznymi, tworząc strategie komunikacji (360, social media, kampanie zintegrowane, PR, marketingowe).

Aleksandra Piesiak, z branżą reklamową związana od ponad 10 lat, jako head of marketing zarządza zespołem realizującym działania marketingowe dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. jako marketing communication manager, przez 3 lata prowadziła zespół ds. brand marketingu w multibrandzie S'portofino, odpowiadając za komunikację marketingową marki.

Dorota Janta-Lipińska z początkiem stycznia objęła stanowisko creative director. Do jej głównych zadań należy zarządzanie zespołem copywriterów, art directorów i graphic desinerów, prowadzenie procesu pracy twórczej oraz podnoszenie jakości produktu kreatywnego agencji. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. W Q&A Comms tworzyła kreatywne rozwiązania dla takich klientów jak Škoda, Żabka, Subway, Ahmad Tea London czy Lirene.

Bartosz Podborowski, od blisko 5 lat w Q&A Comms, jako design&content senior art director odpowiedzialny jest za tworzenie koncepcji kreowanych rozwiązań i wizualne wcielanie ich w życie, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital marketingu. Projektował dla takich marek jak Lirene, MylaQ, Neo Make Up czy Lech Pils. Realizuje również profesjonalne sesje zdjęciowe i wideo dla klientów agencji.

Paula Duszyńska, od blisko 6 lat w agencji, obecnie jako lead of social media zarządza zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe i rozwój klientów z tej linii. Zdobywała doświadczenie, pracując dla marek z różnych sektorów rynku, m.in. Cosmo Group (Neonail, Neo Make Up, Neo Nail Expert), galerii handlowych, Ahmad Tea London czy Lirene.

Przemysław Duszczak jako lead of PR odpowiedzialny jest za rozwój projektów agencji z zakresu public relations. Ma 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, z czego 3 lata zdobywał je w Q&A Comms. Pracował dla takich klientów jak Amica, Deceuninck, Lorenz Snack World, Robyg, czy Galeria Sfera. Specjalizuje się w media relations, personal brandingu i kryzysach wizerunkowych. Pełni również funkcję Członka Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura managerska w Q&A Comms

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl