Nowa reklama Peugeot 807
"Uprzedzaliśmy... - Peugeot 807. Pierwszy van z najwyższą oceną w teście bezpieczeństwa Euro NCAP"
Dodatkowo, od czerwca, jako uzupełnienie kampanii, ukazują się reklamy prasowe poświęcone w całości najwyższej ocenie, jaką zdobył Peugeot 807 w teście bezpieczeństwa Euro NCAP. Przekaz reklamowy jest oczywisty. Peugeot 807 to miejsce, w którym Twoja rodzina może czuć się naprawdę bezpiecznie. Zdjęcie przedstawia halę, a w niej ścianę, o którą rozbijają się samochody uczestniczące w testach zderzeniowych. Jednak ta ściana jest przebita na wylot. Widoczny jest gruz i kontury Peugeot 807, który przebił gruby mur i odjechał w siną dal... Headline głosi:" Uprzedzaliśmy..." a subheadline oznajmia: "Peugeot 807. Pierwszy Van z najwyższą oceną w teście bezpieczeństwa Euro NCAP".
Cel kampanii to podniesienie świadomość marki, podkreślenie cech, które wyróżniają auto wśród samochodów innych marek i poinformować o najwyższej ocenie w teście bezpieczeństwa Euro NCAP. Grupa docelowa to relatywnie młodzi konsumenci (średnia 36 lat) z jednym albo dwójką dzieci. Właściciele firm z dochodami większymi od przeciętnej.
Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski
Dyrektor artystyczny: Bartek Czober, Mariusz Bruchacki
Copywriter: Wojtek Zmysłowski
Przedstawiciel klienta: Stephane Le Guevel, Dorota Kozłowska, Anna Pajączkowska
Przedstawiciele client service: Tomek Broda, Piotr Kolejwa, Kasia Szmidt-Imbierowicz
Producent: Rysownik: Anna Uhera
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama Peugeot 807